Service & reklamation

Sähköpotkulaudan kantama on lyhyt, mitä teen?

Tuotteen kantama riippuu monista tekijöistä. Jotta voit ajaa mahdollisimman pitkälle, on tärkeää tarkistaa, millä asetuksella ajat (optimaalisen toimintasäteen saavuttamiseksi on käytettävä eco-tilaa), ja varmistaa, että renkaissa on oikea ilmanpaine (jos tuotteessa on ilmatäytteiset renkaat).
Kantama riippuu myös maastosta, kuljettajan painosta, nopeudesta, lämpötilasta jne. Muistutamme, että tuotteessa ilmoitettu kantama on optimaalinen kantama. 

Valmistajan tekemät testit suoritetaan optimaalisissa olosuhteissa ja noin 60 kg:n painoisella kuljettajalla. Kaikkien näiden tekijöiden on oltava kunnossa, jotta voit ajaa verkkosivuillamme ilmoitetun kantaman mukaisesti.

Jos olet edelleen epävarma siitä, onko akussa tai sähköpotkulaudassa jotain vikaa, voit tottakai olla meihin yhteydessä.

Sähköpotkulautani kulkee hitaasti, mitä teen?

Voit säätää nopeutta vaihtamalla eri ajotilojen välillä ja näitä voit vaihtaa suoraan näytössä kaksoisnapsauttamalla virtapainiketta (E2S malleissa). Punainen valo on "sport"-tila, vihreä valo on Eco-tila.

Virransäästöä tulee käyttää, jos halutaan mahdollisimman pitkä kantama tai jos sähköpotkulaudassa on vähän akkua. Jos akku on vähissä, moottori ei voi käydä täydellä nopeudella. Sähköpotkulauta kytkeytyy sitten turvamekanismiin säästääkseen akkua. Siksi ei ole suositeltavaa käyttää urheilutilaa, jos akku on vähissä.

Rengas on puhjennut, mitä teen?

Ilmatäytteiset renkaat voivat tottakai aina puhjeta. Puhkeaminen voi johtua ajamisesta terävän esineen päältä, ajettaessa alhaisella ilmanpaineella tai vastaavalla. Vältä reunakiveyksiä, hyppäämistä, vinoa painon jakautumista + täytä ilmaa puhkeamisen välttämiseksi. Oikea ilmanpaine renkaissa vähentää renkaan puhkeamisriskiä huomattavasti - ilmanpaineen tulee olla välillä 2,8-4 baaria kuljettajan painosta riippuen. Katso oikea ilmanpaine mallillesi sen omasta ohjekirjasta.

Haluamme muistuttaa, että takuu ei kata puhkeamista.

Voit vaihtaa renkaan sisäkumin itse halutessasi. Ennen tätä on tärkeää varmistaa, ettei renkaassa ole teräviä esineitä, erityisesti renkaan kulutuspinnassa. Lasinpalat, metallinpalat tai muut vastaavat jäävät helposti tähän kiinni. Täältä löydät ohjevideoita sisäkumin vaihtamiseen: https://youtu.be/yFowFOso2Og & https://youtu.be/hZdMFxekts4

Sisäkumit ja renkaat voit tilata kotisivuiltamme.

Tuotteen vastaanottamisesta korjaamoon kuluu yleensä 2-3 viikkoa sen täydelliseen korjaamiseen riippuen sen kuormituksesta. Sesonkiaikana odotusaika on 4-6 viikkoa.

Korjaamolla on jonotusjärjestelmä, miten? Huoltoaika lasketaan siitä päivästä, jolloin tuote saapuu korjaamoon. Kun tuote lähetetään takaisin, se pakataan samana päivänä kun se korjataan ja toimitus kestää n. 2-5 päivää.

Vian korjaamiseen ei aina tarvita mekaanikkoa, vaan monet voidaan ratkaista helposti itse. Hyvä vuoropuhelu korjaamon asiakaspalvelun kanssa voi usein säästää paljon aikaa. On myös tärkeää, että korjaamo saa tarvitsemansa tiedot oikean diagnoosin tekemiseen ja optimaaliseen ratkaisuun.

Sähköpotkulaudassani on jotain vikaa, mitä teen?

Etkö löydä ratkaisua kotisivuiltamme?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ajan säästämiseksi on tärkeää, että korjaamolle annetaan oikean diagnoosin tekemiseen tarvittavat tiedot, jotta optimaaliseen ratkaisuun päästään mahdollisimman nopeasti. Informatiivinen reklamaatiosähköposti ja hyvä vuoropuhelu korjaamon asiakaspalvelun kanssa voi usein säästää paljon aikaa!      

Mitä sinun pitäisi kirjoittaa?

  • Tilausnumero
  • Malli + mikä tuote on kyseessä
  • Ongelma? Anna mahdollisimman paljon tietoja. Mitä, miten, missä, milloin jne. 
  • Kuvat ja video havainnollistavat ongelmaa! Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa. Tämä vie vain minuutin ja voi säästää monta sähköpostiviestiä edestakaisin.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä:

ASIAKASPALVELU

 

Miten palautan tuotteen?

Korjaamolle:

Ota yhteyttä ja sovi korjaamon kanssa etukäteen. Jos tuotteessa on vika, joka kuuluu takuun piiriin, katamme lähetyskulut lähetyslipukkeella. Jos käy niin, että takuu ei kata sitä, sinun on maksettava toimituskulut itse.

Kun käytät palautusoikeutta:

Ostajan on vastattava palautuskustannuksista, jos hän käyttää peruuttamisoikeuttaan. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa.

Ostaja voi tarkastaa tuotteen ennen oston peruuttamista. Tavarat on edelleen voitava palauttaa myyjälle samassa kunnossa ja samassa määrässä kuin ne olivat ostajan vastaanottaessa ne. Myyjä voi vaatia kuluttajaa korvaamaan arvonalennuksen, joka aiheutuu siitä, että ostaja on käsitellyt tavaraa tavalla, joka ei ollut tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi. Lue lisää peruuttamisoikeudesta ja ostoehdoista kotisivuiltamme.

Voit toimia näin:
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää palautusoikeuttasi. Voimme usein pysäyttää tilauksen ennen kuin se on pakattu ja lähetetty.
Jos tuote on jo lähetetty, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi apua palautuslappua ja lisätietoja varten.